DEMİRDÖKÜM MİLENYUM PLUS VINTO HİDROBLOK (TÜRKİYE)
TEKNIKEL KOMBİ YEDEK PARÇA – GARANTİ VE İADE ŞARTLARI
Garanti Süresi ve Şartları
Satışını gerçekleştirdiğimiz tüm ürünler
12 ay garanti kapsamındadır. Garanti hizmetinden
yararlanabilmeniz için ürünün montajı ve müdahalesi, ilgili mevzuat gereği
MYK Yetki Belgeli personel veya
kombi yetkili servisleri tarafından yapılmalıdır.
MYK hükümlerine göre ısıtma cihazlarında yapılacak her türlü bakım, onarım,
müdahale ve kontrol işlemi yalnızca yetkili personel tarafından
gerçekleştirilebilir.
Montaj sonrasında servis tarafından montaj formunun doldurulması ve ürünün satış faturasının saklanması önemlidir.
Dış etkenlerden kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
Yanlış ürün siparişlerinde kargo gönderim ücretleri müşteriye aittir. Sipariş vermeden önce ürün uyumluluğunu bağlı bulunduğunuz yetkili servislere teyit ettirebilirsiniz.
GARANTİ DIŞINDA KALAN DURUMLAR
Aşağıdaki hallerde ürün garanti kapsamı dışında değerlendirilir:
-
Garanti süresinin (1 yıl) dolmuş olması.
-
Ürünün kullanım kılavuzunda belirtilmeyen şekilde kullanılması.
-
Yetkili servisler dışında ürünün açılması, müdahale edilmesi veya tamir edilmesi.
-
Ürün veya bileşenlerinin kullanıcı kaynaklı kırılması, çizilmesi veya hasar görmesi.
-
Ürünün Teknikel Kombi Yedek Parça haricinde farklı bir satıcıdan temin edilen aksesuarlar (ör. adaptör) veya cihazlarla birlikte kullanılması sonucu arızalanması.
-
Yanlış taşıma, düşme, darbe, çarpma, yetersiz veya hatalı bakım ve kötü kullanım.
-
Ürünün çevre koşullarına aykırı olarak aşırı nemli, tozlu, sıcak veya kimyasal ortamlarda kullanılması.
-
Elektriksel sorunlar: voltaj dalgalanması, voltaj uyumsuzluğu, topraksız priz, hatalı tesisat vb. sebepler.
-
Besin, sıvı veya kimyasal maddelerin ürün üzerine dökülmesi.
-
Nakliye sırasında oluşan hasarlar (servise gönderimde yetersiz paketleme vb.).
-
Yazılım veya virüs kaynaklı arızalar.
-
Yetkisiz kişiler tarafından arızalı parçaların değiştirilmesi veya onarılması.
-
Ürünün seri numarasının çıkarılması, silinmesi veya okunamaz hale gelmesi.
-
Doğal afetler (yangın, sel, su basması, yıldırım).
-
Yanlış montaj (cihazın ters bağlanması, iç mekân cihazının dış ortamda kullanılması vb.).
-
Garanti belgesinin kaybedilmesi veya ibraz edilmemesi.
-
Garanti belgesi ile ürün üzerindeki seri numarasının uyuşmaması.
-
Kötü kullanım ve kullanıcı hatası sonucu oluşan arızalar.
-
Ürünün içine kum, çamur, su vb. yabancı maddelerin girmesi.
-
Ürün veya adaptörün elektronik kartındaki komponentlerin yanması, patlaması, şişmesi veya hasar görmesi (ör. çiplerde yanık).
-
Ürün aksamında oksidasyon (paslanma, korozyon) oluşması.